افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور
سرخط خبرها

اعتقاد آندو به سیدحسین حسینی+عکس

  • کد خبر: ۱۳۳۶۹۱
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
اعتقاد آندو به سیدحسین حسینی+عکس
هیچ بعید نیست که در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ماجرای بازی با سنگال دوباره تکرار شود و سیدحسین حسینی به عنوان دروازه‌بان اول درترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حضورآندرانیک تیموریان درتمرین تیم ملی به یکی از سوژه‌های داغ روز‌های گذشته تبدیل شد واین بازیکن که زمانی کاپیتان تیم ملی هم بود درصحبت‌هایی که با رسانه‌ها داشت از کی‌روش حمایت کرد و حتی از بازیکنان هم خواست که قدر پیراهنی که به دست آورده‌اند بدانند وبا قدرت درجام جهانی حاضر شوند. تیموریان درجریان حضورش درتمرین تیم ملی صحبت‌هایی هم با سید حسین حسینی، شماره یک استقلال داشته که مهم‌ترین بخش از صحبت‌های آندو با دروازه‌بان استقلال این بود: سید حسین تو می‌تونی شماره یک تیم ملی باشی!

حسینی که این روز‌ها در تمرین تیم ملی یکی از آماده‌ترین بازیکنان محسوب می‌شود در جواب صحبت‌های آندرانیک تیموریان گفته که سخت درتلاش است تا در فرصت باقی مانده نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند. جالب است که حسینی هم دراین گفتمان صراحتا اعلام کرده هرگز برای حضور درترکیب تیم ملی نا امید نیست. این دیالوگ درحالی میان آندو و دروازه‌بان استقلال رد وبدل شده که همه نگاه‌ها به علیرضا بیرانوند است، اما هیچ بعید نیست کی‌روش دراین پست تصمیم دیگری اتخاذ کند. درست مانند بازی با سنگال که حسینی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی بازی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->